UŽSISAKYKITE TEL.(8~5) 278 7335
kosmodisk

UŽSISAKYKITE TEL.

(8~5) 278 7335

X

E. naujienos

Prenumeruokite naujausius straipsnius ir ypatingus pasiūlymus ir iš karto

gaukite dovanų

nemokamą e.knygą "Pasirūpinkite savo nugara"!

Siųsti!
Aplankykite:
Jogos pratimai namuose
Jogos pratimai namuose

Jogos užsiėmimai namuose

Vienas šauniausių dalykų yra tai, kad joga galima užsiiminėti beveik bet kur. Svarbu, kad pradedantieji bent pirmus keturis užsiėmimus mokytųsi iš profesionalų.

Joga galima puikiai ištreniruoti kūną bei protą, tačiau norint ja užsiiminėti namuose, reikia žinoti keletą dalykų.

Visų pirma, turite atrasti tokį jogos tipą, kuris Jums tiktų. Vienas dažniausiai namuose praktikuojamų jogos tipų yra ASHTANGA joga. Tai labai populiarus jogos stilius, kuris pasižymi atletiškumu ir stiprumu. Šis stilius puikiai tiks tiems, kuriems patinka tvarka, ir tiems, kurie viską mėgsta daryti individualiai.

Jogos reikmenys

  • Apranga ir avalynė. Rekomenduojama dėvėti patogius ir orui laidžius drabužius. Patartina vilkėti aptemptais marškinėliais, nes palaidi rūbai gali trukdyti atlikti tam tikras pozas. Tinka bet kokie sportiniai šortai ar kelnės. Joga dažniausiai užsiiminėjama basomis, todėl dėl avalynės galvos sukti nereikia.
  • Jogos kilimėlis. Jogos bei sporto klubuose plačiau naudojami jogos kilimėliai. Jie apibrėžia individualią erdvę ir užtikrina, kad treniruodamiesi nepaslystumėte, ypač tada, kai truputį suprakaituojate. Kilimėlis taip pat suminkština kietą grindų paviršių.
  • Jogos kaladėlės. Su kaladėlėmis treniruotės būna patogesnės, jos padeda išlaikyti taisyklingą kūno padėtį. Jas galima naudoti atliekant stovėjimo pozas, kai norima padidinti atstumą iki grindų, kad jas būtų sunkiau pasiekti rankomis.
  • Jogos juostelės. Jos naudingos tada, kai atliekant sunkią pozą reikia ilgai išlaikyti rankas įtemptas, arba kai turite laikytis už pėdų, tačiau jų negalite pasiekti.

Jogos pozos pagal sudėtingumą

Jogos pratimus reikia atlikti tam tikra seka, vieną po kito. Tokia seka dažnai vadinama VINYASA arba jogos versme. Vienas sunkiausių dalykų užsiiminėjant joga namuose yra suprasti, kokia eilės tvarka reikia atlikti jogos skirtingas pozas.

Pradedančiajam reikia išmokti pagrindines jogos pozas. Pagrindinės pozos yra jogos sudedamosios dalys, prie kurių sugrįšite vėl ir vėl. Vidutinio sudėtingumo pozos yra įvairios tų pačių pagrindinių pozų variacijos, kurioms atlikti kūnas turi būti tvirtesnis ir lankstesnis negu iš pradžių. Pažangioms pozoms atlikti reikia labai tvirto kūno ir didelio lankstumo. Dažniausiai jas pavyksta atlikti tik po daugelio metų praktikos. Dirbti pagal savo pajėgumą ir stengtis suprasti savo kūną yra viena didžiausių jogos pamokų.

Pozos pradedančiajam

Tai pagrindinės pozos, kurios padeda sustiprinti kūną ir padidinti jo lankstumą. Tai ir stovėjimo, ir sėdėjimo, ir tempimo pozos, pradinės nugaros lenkimo ir pusiausvyros laikymo pozos. Nors išmokti šias pozas galite užtrukti, vėliau norisi plėsti repertuarą ir pereiti prie sudėtingesnių pozų.

Vidutinio sunkumo pozos

Šioms pozoms atlikti reikia tvirto ir lankstaus kūno bei mokėti išlaikyti pusiausvyrą. Vidutinio sunkumo pozų yra labai daug. Kai kurios gali atrodyti sunkesnės už kitas. Atlikdami šias pozas išmoksite balansuoti rankomis, pasieksite geresnių stovėjimo ir nugaros lenkimo pratimų rezultatų.

Sudėtingos pozos

Šios pozos plečia kūno galimybes. Pajusite, kaip giliai galite išlenkti nugarą, ilgai balansuoti rankomis ir koks lankstus tapo kūnas.

Prieš pradedant užsiiminėti joga namuose labai svarbu apsilankyti specialiame jogos klube. Išmokę pagrindines pozas galėsite pasirinkti iš daugybės rinkoje siūlomos vaizdinės jogos mokomosios medžiagos. Ji padės Jums užsiiminėti joga namuose. Pasiekę pažangų lygmenį galėsite derinti pozas taip, kaip Jums patinka.

Nugaros skausmų prevencija

Aktyvi nugaros priežiūra


Gydytojai vienareikšmiškai sutinka, kad judrus gyvenimo būdas nepaprastai padeda tiems, kurie skundžiasi nugaros skausmu. Žmogaus kūnas sukurtas aktyviai veiklai, o nugara puikiai pritaikyta atlikti daugybę įvairiausių pratimų.

Daugiau

Pratimai darbe


60-80% darbingo amžiaus žmonių įvairiais gyvenimo etapais patiria nugaros skausmą. Jis daro tiesioginę įtaką darbo produktyvumui. Aštriausi skausmo priepuoliai dažniausiai atlėgsta per keletą dienų ar savaičių, tai pakankamas laiko tarpas sugrįžti prie įprastų darbų.

Daugiau

Pratimai namuose


Daugelis mūsų retkarčiais turi problemų dėl nugaros skausmo Stuburas nėra visiškai tiesios formos. Žmonių nugaros nėra vienodos, bet visi turi S formos stuburą su dviem įdubimais: prie kaklo ir prie apatinės nugaros dalies. Atlikdami bet kokį veiksmą, stenkitės išlaikyti šią natūralią stuburo formą

Daugiau

Judėkite, mankštinkitės visur, kur tik galite


Kol stovite prie vonios ar virtuvės kriauklės, kelis kartus pasukiokite dubenį. Tempiamasis pasistiebimas – pasistiebkite ir aukštyn keldami galvą nuleisite kulnus ant žemės.

Daugiau

Mankšta kelyje


Svarbiausias dalykas vairuojant yra kūno laikysena: dauguma žmonių įsėdę į automobilį sudrimba, tačiau žmonėms, turintiems nugaros problemų, sėdėti tiesiai yra pagrindinė taisyklė.

Daugiau

Atsipalaidavimas – kūno ir dvasios poilsis


Tikriausiai visi žinome: kai esame įsitempę, kenčiame skausmą - bodimės gyvenimu. Tokiu atveju padėtų atsipalaidavimas, tačiau, regis, kuo labiau reikia atsipalaiduoti, tuo sunkiau tai padaryti.

Daugiau

Ką valgote?


Kiekvieno iš mūsų kūnas turi iki 100 trilijonų ląstelių; kiekviena iš jų reikalauja nuolatinio kasdienių maisto medžiagų tiekimo, kad optimaliai funkcionuotų.

Daugiau

Linksmi pratimai ant mankštos kamuolio (I dalis)


Specialūs pratimai ant kamuolio stiprina liemens, pilvo, krūtinės ir nugaros raumenis. Sėdint ant kamuolio stuburas yra taisyklingos padėties, todėl nugaros skausmą patiriantiems žmonėms rekomenduojama darbo kėdę retkarčiais pakeisti mankštos kamuoliu...

Daugiau

www.kosmodisk.lt | Rašykite mums | (8~5) 278 7335 | kosmodisk@stud-moderna.lt | KOSMODISK International

© STUDIO MODERNA. Visos teisės saugomos.

UAB "STUDIO MODERNA", Saltoniškių g. 9, Vilnius. Tel. (8-5) 278 7335, įm. kodas 111794125, PVM m.k. LT117941219